vrijdag 11 december 2015

De Vertrekdatum staat vast. 6 Juni 2016

 
 
 
 
 
 
 
Ondertussen heb ik m'n vakantie reeds aangevraagd en is die goedgekeurd op het werk, en dat betekend dat ik op 6 Juni effectief vertrek.
 
Ondertussen heb ik m'n eerste route al gemaakt en dat is van thuis uit naar Kiel om daar de Overzetboot van Color Line naar Oslo te nemen.
De Boot is ondertussen ook al geboekt.
En via Booking.com heb ik al een overnachting geregeld om de eerste nacht in Zweden door te brengen, dan moet ik deze toch al niet gaan zoeken.
Bedoeling is om vanuit Oslo naar Stockholm te rijden via de kleinere binnen wegen.
Vanuit Stockholm gaan we de boot nemen naar ofwel Turku, ofwel Helsinki, om vandaaruit door Finland langs de Russische grens noordwaarts te gaan.
 
 
De planning is dus volop in de maak, en kortelings meer berichtjes
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten