zondag 26 juni 2016

Dag 21 Naar Huis


De laatste dag van de reis.

Vertrokken om 8.15hr met mooi weer, Denemarken de E45 afrijden vervolgens naar de A7 richting Hamburg en dan de A1 op.

Ik dacht op zondag, zal wel meevallen met het verkeer...... Helaas niet goed gedacht op de A7 en A1 was het pokkedruk en 4 maal File gehad.
Uiteindelijk ben ik om 18.45hr en 900km vandaag thuis goed aangekomen.


Afgelegde kms deze vakantie.


En dit was Drie weken geleden een Nieuwe band. Profiel op het Loopvlak is nog 1mm diep.


Aan iedereen die regelmatig is komen lezen en m'n Blogje hebben gevolgd.
Merci, ik hoop dat jullie er veel plezier aan hebben gehad, ik alleszins wel.
Vooral het schrijven ervan heeft de avonden mooi opgevuld.

Ik schrijf een van de dagen nog een nabeschouwing om m'n blogje af te sluiten.
Maar nu ga ik bij ons Ann wa in de zetel hangen en een beetje kastje kijken.

grtz


Geen opmerkingen:

Een reactie posten