donderdag 2 juni 2016

Het is bijna zover

Even een kleine test, tis te zeggen, ik heb een klein notebookje mee dat ik via een forum kennis gratis en voor niks mocht komen halen.

Vandaag dus eens even proberen om met deze HP notebook een klein berichtje te schrijven op m'n blogje.

Alleszins moet ik nog 1 dag gaan werken en kan ik het weekend gebruiken om de Motor te laden en alles zo compact mogelijk in te pakken op zo een manier dat ik snel aan datgene aankan wat ik bij de hand moet hebben.

Zaterdag en of zondag alles eens uitstallen en dan keuzes maken wat alsnog thuis moet blijven.

De camera is ondertussen ook gemonteerd op de motor, en ik ben is benieuwd welke beelden dat gaat geven. De filmpjes kan ik hier niet laten zien, maar zal ze ongetwijfeld als ik terug ben wel eens op youtube proberen te zetten.

grtz Peter ( Aka Drummer )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten