zaterdag 11 juni 2016

Dag 4 Helsinki tot Punkaharju


Zo we hebben eindelijk terug internet, de afgelopen 2 avonden in Hytters overnacht, en daar had ik helaas geen Wifi, dus ook geen blogje schrijven.

Dag 4 dus.

Na de toestanden aan het buffet de avond ervoor, besloten dat ik geen onbijtbuffet zou nemen op de boot, je kon wel in enkele restaurantjes op het grote shoppingdek ook ontbijten, wat achteraf gezien nog goedkoper was, en vooral veel rustiger.

Om 10hr zou de boot aanmeren in Helsinki. Ik was wel 1ding vergeten, nl de route voor vandaag op m'n gps te zetten. Enerzijds, omdat m'n Gps nog in de moto zat, samen met de kabel om hem aan de pc te hangen. Het eerste stuk van de route ging over de E75 richting Lathi. Dit dan maar ingegeven en zo kon ik al opweg. Onderweg dan maar gestopt om te tanken en een koffie, en daar de pc met kabel mee binnen genomen en de routes op de Gps gezet.

Voor de rest kan ik over deze dag weinig vertellen, alleen dat er de eerste 150km snelweg heel veel wind stond, dat ik onderweg veel regen heb gezien, en ik ongeveer 430km heb gereden. Uiteindelijk in de Gps naar een camping gezocht en rond 17hr ééntje gevonden.
Ze hadden een Hytter voor 40€, maar het restaurant was helaas gesloten.
Geleerd van m'n vorige camping was ik voorzien en had onderweg een maaltijd gekocht en een brood en salami.
De hut had gelukkig een Ting ;-) ne microgolf dus.


Een uurtje na deze foto was het terug aan het regenen, Maar al bij al toch goed geslapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten