dinsdag 7 juni 2016

We zijn vertrokken Dag 1


Dag 1, De wekker loopt af om 3.40hr, opstaan taske koffie, sandwichke eten en dan ons Ann wakker maken om mij uit te wuiven en een fotoke te trekken.


Het is ondertussen 4.15 als ik de Strom start en vertrek. Via de E34 richting Eindhoven, Venlo, Duisburg, dan richting Bremen en Hamburg de Duitse Autobaan afmalen tot in Kiel.
Ik merkte snel dat ik met m'n bagage achterop niet sneller kon rijden dan 115 max 120.
De moto begon dan een beetje te zweven. Ach we zijn op vakantie, ik heb tijd genoeg dus rustig Cruisen op de Highway tegen 115 per uur. Dat had wel 1 voordeel, verbruik bleef netjes onder de 6liter.
Om half 12 ben ik de Norwegenkai in Kiel opgereden, papieren afgegeven, boarding pas en deknummer gekregen en ik mocht aanschuiven in de rij samen met og zo'n 25 andere moto's. Voornamelijk Noren die terug kwamen van een weekje Duitsland en Nordschleife.

Rond half 1 mochten we dan de boot oprijden van de rederij Colorline.
Om 14hr vertrokken om uiteindelijk terug van boord te gaan op dag 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten